انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

غزل های آفتاب

شرمنده ام ز حرمت احساس های ناب

حسم شبیه نفس مانده در حباب  

 

لبخندهای سبز خدا را ندیده ام

دورم ز نور غزل های آفتاب 

 

شرمنده ام تمام غزل های دلنشین

شاعر نبود خسته دلی مثل من کباب 

 

شرمنده ام ز غربت این روزهای سبز

کابوس فصل تو آمد درون خواب 

 

تاول گرفت عمق غزل های من هنوز

من ماندم و حصار وسوسه هایت در این سراب 

 

    

من ماندم و خیال نگاهت هنوز هم

خارم ز حرمت عکست درون قاب 

 

باران درد و آه مرا زیرورو مکن

زیباترین ترانه احساس های ناب 

 

ماه تمام خاطره هایم نگاه کن

عکست شبیه منظره افتاده روی آب   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ع.طاهری نیا سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 14:48

آفرین! غزل پر شوری بود،صورت های خیال در بیت آخر به اوج می رسید. فقط بیت : "من ماندم و حصار وسوسه هایت در این سراب " کمی اضافه داشت. که اگر مثلا می شد: "من ماندم و حصار تماشا درین سراب" مشکل وزنیش حل می شد گرچه که شاید مشکلات دیگری اضافه می شد! خیلی بهتر از یکی-دو غزل دیگه بود. موفق باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد