انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

جای خالی ات

هرگز دری به روی دلم وا نمیشود 


با من عجیب خنده هم آوا نمیشود


تا واژه ها بخاطر احساس من گرفت



با شاه بیت واژه مداوا نمیشود


من تا کنار خستگی واژه میروم


دردم کنار واژه تماشا نمیشود


حالا شروع این غزلم را به یاد تو


گفتم ولی دوباره سرپا نمیشود


اینجا غروب خانه دل را گرفته است


حالا طلوع در دل من جا نمیشود


جایی نبود تا که بگویم هنوز هم


هرگز کسی شبیهه تو پیدا نمیشود


بی کسترین نگاه غریبم برای تو


دیگر شروع گرم غزلها نمیشود


هر واژه با نگاه تو پیوند میخورد


حتی غزل بدون تو زیبا نمیشود


حالا عجیب در دل من جای خالی ات


زخمی عمیق هست و مداوا نمیشود









نظرات 3 + ارسال نظر
همیشه پاییزی شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 02:27

خیلی قشنگه....
مثل همه ی غزل هات......

مرسی...... نیستم اما دورادور میخونمت.....

خانم محمدی شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 17:16

خیلی زیبا بود مهشید جان
موفق باشید.

ع. طاهری نیا دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 11:57 http://www.fanoose-golpayegan.blogsky.com

جایی نبود تا که بگویم هنوز هم

هرگز کسی شبیهه تو پیدا نمیشود...
.
.
هر واژه با نگاه تو پیوند میخورد

حتی غزل بدون تو زیبا نمیشود

حالا عجیب در دل من جای خالی ات

زخمی عمیق هست و مداوا نمیشود

بسیار زیبا و ناب! موفق باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد