انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

فاطمه نوری

خدا نگهدار  تو  ای  غزال  بد  رمیده ام                 نظربه من خنده کنی چو من به تورسیده ام 

سکوت من کور ترین ترانه ام به ساز دل                ز  باغ  دل   کالترین  انار   آن   که  چیده ام

برای من ساخته ای قفس زچشم رنگیت              چه میشود گر تو  روی زقلب خون  تپیده ام

هوس ندارم به نگاه دلبری چو هر دمی                غزل نگفته ام  برای  هر  کسی  که دیده ام

خیال کردم که تویی نگار  من  نگار بد                   رهاشدم میش  صفت ز چنگکت  رهیده ام

چوتشنه ای دل به نگاه عاشقت وآن لبت              به کام خود  تلخ ترین شراب  را چشیده ام

دگر  که  بارانه  خبر ز فصل  گل  نیاورد                  به  یاد   آن  نم نمکا   ز   ابرکی   چکیده ام

وفاندانی و فقط ترانه خوان چو  بلبلی                   رها  کنی  یا   نکنی  دلم  ز  تن   بریده ام

دلم پرازخواسته ها بخواب آرزو به گل                    ز  آرزویت  به دلم خوشی که من ندیده ام

تو دام,انداخته ای برای من و دانه ای                      به پای  خود  گیر کند  ز دام   تو  پریده ام

نظرات 3 + ارسال نظر
بارانه شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 05:53

ممنون رها جان

رها یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 19:49

سلام گلم بیت 2و6 شعرت عالیه موفق باشی همیشه شاعر

سلم ممنون عزیزم

arshia پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 07:22 http://3zar-chat.ir/?Chat#

سلام خوشحال میشم به گروه ما بپیوندی .منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد