انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

اوای تنهایی

این غم بیتاب من انگار مفهومی نداشت

دوستت دارم در این اقرار مفهومی نداشت




واژه هایم در کنار شعرها خشکیده اند

تشنگی هایش در این تکرار مفهومی نداشت



من که در زنجیر ابهام سکوتت مرده ام

مرگ من بر چوبه های دار مفهومی نداشت



جاده ی سرد و سکوت بی کسی بی انتهاست

بر تن این پای خونین خار مفهومی نداشت



خسته ام از خستگی هایم کم آوردم عزیز

این غم بی رحم و بی افسار مفهومی نداشت



نقطه چین می شد تمام درد دلهای غزل

این غزل آشفته شد این بار مفهومی نداشت



جای من را پر نکن امید در قلب من است

روزه دارم بی تو این افطار مفهومی نداشت

 
 

 

    

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 11:04

سلام
می بینم که وبلاگت رو زود به زود آپدیت می کنی.
شعرت رو خوندم.

سلام ممنون از نگاه زیبات در پناه حق

بارانه چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 20:33

سلام مهشید جان از خستگی گفتی و کم آوردن و در بیت دیگری بودن امید در قلب که باعث تضاد در مفهوم میشود.موفق باشی وهمیشه شاعر.

سلام عزیزم ممنون که با نگاه زیبا به شعرم نگاه میکنی ممنون که منو میخونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد