انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

اینجا...

«می روم آخر من از این شهر پرمکر و دروغ» 

جای ماندن نیست اینجا راست می گویی (فروغ)  

 

می روم من اهل این دوز و کلک ها نیستم 

عاشقی گم کرده راهم اهل اینجا نیستم 

 

می روم این زندگی جای نفس هایم نبود 

همنشین درد و همپای(آوای) نفس هایم نبود  

 

جای سیلی زمان برصورت من شد کبود 

خوب فهمیدم گناهم جز فداکاری نبود  

 

خوب فهمیدم چرا عاشق شدن معنا نداشت 

عاشقی در سینه ام جز نقشی از رویا نداشت 

 

جای ماندن نیست اینجا مهربانی عشق مرد 

آبرو را در فراسوی زمانه عشق برد  

 

غیر عشق و مهربانی ها گناه من چه بود؟ 

می روم آخر از اینجا خانه ام اینجا نبود 

 

 


نظرات 7 + ارسال نظر
بهاره ویاسی جوووون جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 18:46

شعرت فکرکردی خیلییییییییییی خوب بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خجالت بکش عالیییییییییییییییییییییییییییییییی بووود!!!!!!!!!

به به...
چه سورپرایز گشنگی
فداتون

هورآدیش سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 22:32

"جای ماندن نیست این جا ، مهربانی ، عشق مرد !"
تصویری بسیارزیبا.

نیما ماهان جمعه 13 دی 1392 ساعت 08:02 http://brangenima.blogfa.com/

سلام
ممنون از دعوت و شعرای خوب انجمن تون

ع.طاهری نیا سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 09:02

سلام و سپاس. ضمن ارج گذاری به کار نویی که انجام دادین و ضمن تحسین، فارغ از اینکه مصرع اول را از چه کسی و چرا تضمین گرفته اید، در بیت سوم؛ (می روم این زندگی جای نفس هایم نبود
همنشین درد و آوای نفس هایم نبود) اضافه ی "آوای نفس" کمی غریب به نظر می رسه مخصوصأ اگر قرار باشه زندگی همنشینش باشه: "زندگی همنشین آوای نفس بودن!"
بقیه ی متن و پیغامتون، پر معنا و شاعرانست.با تشکر!

شیطونک بانویی که خدا عاشقشه چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 00:39

من اومدم ناراحت نباش

-----------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


اینم کیک تفلدم بفرما[بوسه]

شلام سهبلا جون جونم منموون
وووااووو حسابی غافلگیرم کردی

شعرات همیشه خوبن اما من نمیخوام جایی بری خوو
اصا دلت میات از رفتن بگی؟

شعرایه شاد بگو

در پناه خدا جونمون شاد و سلامت باجی

شلام ببشخید اگه ناراحتت کردم
تا تو رو دارم دیگه هیج جا نمیرم آجی جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد