انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

نماز

من انسان،همان یاقوت صف کشیده در بند هستم

به دو رکعت محبت نیازمند هستم ،که از دست خدا برسد بر قلبم

و در هر  قنوت دل بسپارم بر آلاله ها

تا زیارت کنم کعبه را

و هر رکوع را پر از احساس و اندیشه کنم

پر از گلشن عقل سرخ      پر از کیمیای سعادت کنم

آن وقت عشق را خلاصه در محبت کنم

میان دل و دین قضاوت کنم

و نگاهی نو به خویشتن کنم

           ........

         الهام یاوری


با سلام و سپاس.

به زیبایی دانه های یاقوت، هر کلمه از شعرتون زیباست!

فقط در بافتن و درانداختن یاقوت ها بر هم، می شود گردن بند زیباتری آراست و چه زیباست «نگاهی نو به خویشتن» 

پیروز و پایدار باشید-ع.طاهری نیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد