انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

مهدی آریانفر/ باردیگر

حال خوبی نیست اما با تو بهتر میشود


با نگاهت  زندگی یک جور دیگر میشود


تا نباشی در قفس  پرواز میخواهم  ولی


تا که باشی آسمان یکجا کبوتر میشود


بی تو دنیایم  پر از تردید و اما و اگر


با تو هر تردید من یکباره  باور میشود


تا که رفتی در دلم زخم عمیقی جا گرفت


برنگردی حال من هر روز بدتر میشود


برنگردی عاقبت در شعرهایم مرده ام


گاهی از یک "عشق"  تنها  "مرگ" منجر میشود


برنگردی  با خودم گویم اگر این بار.. نه!


باردیگر... باردیگر... بار دیگر میشود


"مهدی آریانفر"

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه نوری جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 13:54

بسیار زیبا فقط مصرع اولش منو یاذ شعر مهدی فرجی انداخت
حال من خوب است اما با تو بهتر میشوم
آخ تا میبینمت یک جور دیگر میشوم
و مصرع آخرش هم فاضل نظری

مهشید دلگشایی دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 18:43

سلام اقای اریانفر شعرت بسیار زیبا و قوی بود درکل خیلی به دل نشست ممنون از شعرت انجمن منتظر شعرهای قشنگ شماست

سلام.ممنون از شما.

مینا خیرخواه سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 11:12

سلام
خیلی قشنگ بود
موفق باشید

صهبای بیدگلی جمعه 3 مهر 1394 ساعت 10:34 http://www.sahba313.blogfa.com

سلام



برنگردی حال من هر روز بدتر میشود



مانا باشید

رضافیروزی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 01:12

جناب آریانفراستفاده کردیم/خوب
بویژه
گاهی از یک "عشق" تنها "مرگ" منجر میشود
موفــــــــــــــــــــــــــق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد