انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

غمی اهسته اهسته

شبی بیتاب و سنگین  از کنارم می رود بی تو


صدای دلخوشی ها از سه تارم می رود بی تو


و حالا اشتیاقی در هوای شعرهایم نیست


نرو دنیای من دار و ندارم می رود بی تو



تب بی تابی من هم شروع بدتری دارد


چه حالی دارم از اینکه بهارم می رود بی تو


به پایان غم انگیزم چه حالا ساده می آیم



و تنها مانده اشکی که به کارم میرود بی تو



هوای حس دلتنگی کنارم سایه میکارد



هوای بی کسی هایم قرارم میرود بی تو


و دارد بویی از غربت به پای واژه می آید


ببین حس غزلها از کنارم میرود بی تو


قسم بر بغض سنگینی که بر لای گلو دارم


غمی آهسته آهسته به بارم میرود بی تو  

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهشید شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 18:27

یادش بخیر

شاکری دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 22:02

بسیار عالی

ممنون باز هم سر بزنید

بارانه یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 19:44 http://www.meykadeyeeshgh.blogsky.com

به پایان غم انگیزم چه حالا ساده می آیم
یعنی چی؟دربرابر پایان غم انگیز ساده برخورد میکنم؟که اگر هم این باشه معنی را سخت میرسونه.
شبی آرام و زیبا از کنارم می رود بی تو
این شب آرام و زیبا نیست زیرا بدون معشوقه گذرانده میشود چنانکه در بیت بعد گفته میشود صدای دلخوشی ها میرود.
سلام احساس تو همه ی شعرات هست و این خوبه اما فکر میکنم نسبت به اشعار قبلت ضعیفتره.
به وبلاگم دعوتی منتظرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد