انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

بیانیه

بسم الله الرحمن الرحیم
[بیانیه جمعی ازهنردوستان وهنرمندان انجمن ادبی فانوس درحمایت از مردم مظلوم فلسطین(غزه) ورزمندگان شجاع حماس] /
 ...بیش از 60 سال است که مردم فلسطین طعم تلخ آوارگی را چشیده وهرروز به بهانه ای رژیم غاصب اسراییل با جراغ سبزاستکبارجهانی به سرکردگی آمریکاآنان را سبوعانه به خاک وخون میکشند؛سران اسراییل تحت نظریه خیالی «نیل تافرات»بن گوربن امسال با خیالِ باطلِ ضعف حماس،درگیریهای لبنان-سوریه بوسیله تروریستهای داعش وتکفیری ودل مشغولی ایران به مذاکرات هسته ای(1+5)؛حملات وحشیانه ای راکه یادآورجنایات آنان در صبرا،شتیلا،دیریا سین و...بودبه زنان ،سالمندان وکودکان مظلوم غزه آغاز کردند. کودکان دیروزِفلسطین که با سنگ به شکار تانکهای اسراییلی میرفتندامروزه درقالب رزمندگان شجاع حماس جواب این حملات وحشیانه رابا موشک باران خاک اسراییل غاصب (حیفا،تل آویو،عسقلان و...داده وهرروزشاهد حقارت وذلت رژیم صهیونیستی هستیم. امامسئله عجیب سکوت روسای دنیای غرب وعجیبترسکوت معنا داربعضی حکام جاهل عرب است ما براین باوریم که فلسطین ومسجدالاقصی(قبله اول مسلمین) پاره قلب جهان اسلام است وبا پاسخ به ندای فطری خودو پاسخ به ندای پیامبراکرم(ص)حمایت کامل خویش راازمردم مظلوم غزه وآزادی فلسطین وقدس شریف اعلام وبرنابودی اسراییل بدست رزمندگان حماس یقین داریم. .


قسم بر ذاتِ پاکِ حق فلسطینی تو پیروزی ...


. [به همت رضا فیروزی]

نظرات 1 + ارسال نظر
m یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 14:06 http://ghalbeshisheie2.blogfa.com

دروغ

مگه نگفتی میری برمیگردی
میری اما میای
مگر شب آخر با اون حرف آخر
مگه نگفتی . طاقت نداری
مگه نگفتی که خسته میشی
مگه نگفتی بی من نمیشه
مگه نگفتی نگو خدانگهدار
مگه نگفتی دلم میگیره اگه نباشی
بس چرا نیستی
با من تو نیستی
میگن همه رفت. دیگه نمیاد
یعنی تو گفتی . نگفتی راستش
نمیگم دروغ
تو گفتی دروغ . تو دنیامون نیست
همون دنیایی که با هم میساختیم
آبی آبی
گفتی بزن رنگ . رنگ محبت
مگه نبود اون رنگ محبت
تو دنیای ما . من بودم و تو
هیچ کسی نبود جز خدای عشق
گفتی عاشقی ؟ گفتم عاشقم
گفتی معشوقم . گفتم مجنونم
گفتی لیلایم؟ گفتم فرهادم
گفتی بی تو نه . گفتم فقط تو
گفتم اگه نبودی. گفتی مگه میشه
گفتم اگه شد . بوسه زدی گفتی نه
میخندیدم مبهوت میشدی
گفتم چه شد؟گفتی عاشق تر شدم
خسته میشدم. مبهوت میشدی
گفتم چه شد؟گفتی عاشق تر شدم
گفتم زنگ زندگی؟ گفتی هنوز آبی عاشقی
همه را تو گفتی ‍ .
حال میگویم رنگ زندگی؟
باسخ نداد سوالم را
دیگر کسی نیست در آبی زندگی ام
رفتی بدون آنکه باشم
رفتی بدون آنکه بدانم
رفتی نگفتی نمی آیی
رفتی و دوباره گریستم
بوسه زدی و گفتی
آخرین اشک را میبرم
میبرم تا بدانی می آیم
هنوز منتظرم‍ نیامدی
همه اش دروغ بود
دروغ
دروغی که در دنیای آبی عشق نبود
دروغی که تو تعریفی برایش نداشتی
اما من خوب تعریف میکنم
یعنی دوباره می آیی
برمیگردی. دوستم داری
واین همه یعنی دروغ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

میشود گفت به او کمکم کن خدایا
میشود گفت یا رب . یا رب کمکم کن
میشود گفت یا رب . ملتمسم
بنده ای خسته ام . بنده ای رنجورم
آدمی . ناامید بر امیدم به تو
به از فردا صبح . صبحی دیگر
میشود گفت امیدی هست . نوری هست
تا تو هستی از که گویم به که گویم
تا تو دارم دلم محکم
یارب . یا ربم میشنوی؟
یا رب . یا ربم میشنوی؟
بس یارب کمکم کن....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد