انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

کسی اینجا نمیداند

کسی اینجا نمی داند که من ویران ویرانم

کنارم چوبه داری که پایان میدهد جانم


کسی اینجا نمی داند صدای درد یعنی چه

 کنار واژه های من مداد زرد یعنی چه 


کسی اینجا نمیداند شروع خسته ای دارم

در این  دنیای وانفسا دل بشکسته ای دارم


زمین افتاده ام قدرت درون پای من گم شد

توانی نیست بغضی در درون نای من گم شد


هیاهو میشود اینجا دلی بیتاب میگرید

کسی دستم نمیگیرد خدا مهتاب میگرید


ببین حتی بهار من درون قاب دل پژمرد

صدای خش خش برگش به زیر پای من افسرد


شب پر رمز و راز ما درون چادرش خوابید

صدای پای مردن در غروب مرگ من تابید


هوای حس و حال من شبیهه فصل پاییز است

بیا بنگر به بارانی که در من سخت لبریز است


کسی هم درد احساس زلال اشکهایم نیست

کسی پشت و پناه این غم بی انتهایم نیست


به پای بی قراریها دل من شور می زد باز

ببین احساس بی تابی به من ناجور می زد باز


کسی اینجا نمی فهمد غم تنهایی من را

که شوید شورهای این دل دریایی من را  


شبیهه بیت دوم شد تمام بیتهای من

ببین غم طعنه می زد بر کلام بیتهای من


کشیدم زجر با دردم درون شعرها گفتم

به درد مثنوی هایم غمم را با خدا گفتم

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 12:37

سلام دختر خاله
وبلاگت یک ذره بلند شده
تو میتونی قسمتی از مطلبت رو بنویسی و بقیه اون رو در ادامه مطلب درج کنی.
موفق باشی

سلام خوبی ممنون که سر زدی و نظر گذاشتی تو هم موفق باشی

سعید چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 16:54

سلام
خیلی خوب بود.
موفق باشی

سلام پسرخاله خوشحالم که اسمت رو تو بازدید کننده ها میبینم و اینکه به شعرم سر زدی ممنونم اگه نگاه قشنگ شما به شعرهامون نباشه دلنوشته هامون هیچ اززشی نداره خوندن شماهاست که باعث ارزش شعرمون میشه بازم سر بزن خوشحال شدم

علی چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 08:26 http://s5.picofile.com/file/8121708618/Sample.png

سلام مهشید
نمی‌خوام الکی تبلیغات کنم. اول از همه نمونه‌ی قالب بلاگ اسکای رو ببین.
http://s5.picofile.com/file/8121708618/Sample.png
اگه از ظاهرش خوشت اومد، تو گوگل بنویس «قالب بلاگ اسکای دارای لایک گوگل». بعدش بیا و مزایاشو بخون: خداییش هیچیش دروغ یا تبلیغاتی نیست؛ حداقل واسه یه بار ارزش امتحان کردن رو داره.
دارای دکمه گوگل پلاس، لایک و شیر فیسبوک، فالو تویتر و از همه مهمتر بهینه سازی شده برای گوگل و سایر موتورهای جستجو.
با آروزی بهترین‌ها

سلام ممنون که سر زدی و از راهنماییت هم ممنونم سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد