انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

در کنار شعرهایت

در کنار شعرهایت درد را حس میکنم

                               باز هم اندوه فصلی زرد را حس میکنم


قصه ی تنهایی این شعر مال من نبود

                               رفتن آهسته یک مرد را حس میکنم

                                                                                    

نظرات 3 + ارسال نظر
یاوری دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 07:33

سلام بر دوست نازنینم .بسیار خوشحالم از پیشرفت شما .خرسند وپاینده باشید

سلام الهام عزیز ممنون از اینکه شعرم رو میخونی نگهه زیبات رو از شعرم دریغ نکن سپاس فراوان

یاوری دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 07:26

سلام نازنین .مهشید جان .تبریک مجدد عرض می کنم .بسیار نوشته های زیبا وپر مفهوم خلق می نمایید.انشالله پیروز باشید وخرسند .

سلامی یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 16:36

مرد باز هم اندوه فصلی زرد را حس میکند
در فراغت چون کوه هر شب درد را حس میکند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد