انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

رفیق دردهای من

رفیق دردهای من دل بی طاقتی دارم  

فقط اینجا کنار تو شروع راحتی دارم  



همین امروز فهمیدم که غم با من عجین گشته 

به شعر استخوان سوزم دل پر محنتی دارم  

                                  


 

عجب ای دوست فهمیدی نگاه پر ز بغضم را  

بیا در آستان دل که در دل صحبتی دارم

                        

                       

 

 

         

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سلامی یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 16:45

رفیق دردها.....

مـــــــــــــــــــــــــــــــن ، دل بی طاقتی دارم

فقط اینجـــــــــــــا کنار تو....


شروع راحتی دارم ....


"یه عالمه حرف تو این شعره"

باز هم ممنون بخاطر نگاه زیباتون موفق و سر بلند

رضایت شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 11:05

سلام مهشید جان...خوشحالم که اشعار زیبات رو میخونم.شرمنده که به دلیل مشکلات ودرگیری های کاری اخیر قادر نبودم اشعارت رو در انجمن فانوس شنوا باشم...سال جدید رو پیشاپیش بر شما وتمام دوستان انجمن تبریک میگم...

سالم زینب جان خیلی خوشحالم که امدی و به من سر زدی دوست من نگاه زیبات رو از شعرهام دریغ نکن بازم سر بزن گلم سپاس فرائان

b.n یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 05:48

سلامی دوباره
شما ذهن فعالی دارید به طوری که در مدت شاید یکسال چهل سروده دارید واین عالی است چون من شاید بعد هجده سال به اندازه شما شعر ندارم اما اگر حقیقتی را نگویم در حقتان خیانت کرده ام ورسالت میدانم که بگویم . احساس میکنم شما به طور جدی برای سرودن وقت میگذارید به همین دلیل ارزشش را دارد که راه بالندگی را بیاموزید احساس شتابزدگی در بستن غزل های اخیرتان و کمی خالی بودن اندیشه و فکر در درون آنها مشهوده و کمی هم از فقر واژه رنج میبره که راهکار خودش را دارد وحیف است که بعضی کارها تا پخته و صیقل نخورده نشده ارایه بشه پس اگر تمایل دارید و از نقد سازنده نمی ترسید اعلام کنید تا یک سری پارامترهایی که به تجربه وبیشتر در مدت سه سال در وبلاگ و دوستان بیرون از شهر دارم را در اختیارتان گذارم چون به راستی حیف است . قبلن هم گفته ام شما دقیقن جایی قرار گرفته ای که چند سال پیش من بودم اما به هزار دلیل نتوانستم از ان لحظه ها بهره ببرم اما میتوانم برای شما نشانی اش را بکشم تا روز به روز پویا تر شوید. چند نقد برایتان گذاشته ام اگر تمایل داشتید خصوصی بخوانید و روی وب نمایش ندهید یا با ویرایش تایید شان کنید و منو از رسیدن مطلب به دستون مطلع کنید .ایمیلم باز نمیشه میتونید یه کامنت روی وبلاگم که آدرسش رو پیوندهای سایت فانوسه بذاری و خبر بدین در ضمن منتظر نظرتون رو پست آخرم هستم.
شاعر و مانا باشی

sh دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 06:49

درود شاعر کوشا
با بیت اول شروع کردم به خواندن یک غزل زیبا ولی سه بیت بیشتر نبود !!!!! ادامه هم دارد یا هم این چند بیته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پویا باشید

سلام دوست گرامی فقط سه بیت بود خوب احساس کردم تویه همین سه بیت کل حرفم رو زدم ممنون که با نگاه زیبا به شعر من نگاه کردید باز هم منتظر حظورتون هستم موفق باشید

غریبه یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 19:00 http://heyfeomram.blogsky.com/

سلام وبلاگ قشنگی داری ، از وبلاگ من هم دیدن کن
منتظر حضور گرمتون هستم

سلام دوست عزیز ممنون که به دل نوشته من سر زدی باز هم منتظر حضور گرمت هستم حتما از وبلاگت دیدن میکنم سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد