انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

بیوگرافی فاطمه نوری

فاطمه نوری متولد مرداد 1370  اصلیتم نورآباد شیراز و بزرگ شده ی خوانسارم.سیزده سال شعر را شروع کرده ام،سال 1385 با انجمن وهاج خوانساری آشنا شدم.هم اکنون نیز عضو کوچکی از انجمن های فانوس و علوی گلپایگان و همچنین وهاج خوانساری هستم که سعی کرده ام با حضور در این انجمن ها روز به روز دریچه های شعر را با کمک اساتید و اعضای انجمن بگشایم.





نمونه ای از شعر فاطمه نوری در ادامه ی مطلب 


ازچشمه ی احساس من بایک نفس جوشیده ای

برتن لباس عاشقی از جنس دل پوشیده ای


بنشین برایم قصه ی شبهای بیدارت بگو

بنشین بگو از کی برای بودنم کوشیده ای


بنشین برایت چای اوردم کمی از ان بنوش

طعمش شرابی دیگرست بهتر کجانوشیده ای


اینجا گناهی نیست,درآغوش خود میگیرمت 

دریادلی باچشمه ی احساس من جوشیده ای                                                                                               

نظرات 4 + ارسال نظر
بارانه دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 20:31

سلام ببخشم که باعث شدم قولت بشکونی کاش بازم کاری کنم که قولتو بشکنی!!!!!!!!!!!!!!!!

بارانه دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 20:23

سلام با نظر شما تونستم این مصرع رو تغییر بدم ممنون از نگاه زیباتون موفق ومانا باشید.

سهیلا دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 14:55 http://latiftarazshabnam.blogsky.com/

با خودم قول دادم موقع نظر دادن از زیبا بود و... فاکتور بگیرم ولی با این یکی شعرت قولمو میشکونم و میگم:
زیبا بود و دلنشین افرین

ع.طاهری نیا سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 09:50

سلام بسیار زیبا! از بافت هنری شعرتون لذت بردم...
فقط بیت پایانی اگه بشه" باشد خیالی نیست در آغوش خود می بخشمت" موزون تر میشه...موفق باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد