انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

قصه سرد غروبم

قصه سرد غروبم



باز بر این غم و تنهایی من فکر بکن



خوب بر قصه سودایی من فکر بکن




باز احساس قشنگی ز دلت می بارد




در شروع شب رویایی من فکر بکن




قصه سرد غروبم که مرا می نگرد




تو بیا بر تب شیدایی من فکر بکن




تو بیا سردی افکار مرا تند ببر




تو بیا بر شب یلدایی من فکر بکن




باز با شعر و غزلهای دلم همسفری




تو به مجنون و به لیلایی من فکر بکن 




من اسیر غم کاشانه یک آدمکم




تو بر این سوز غم آوایی من فکر بکن




و چه نزدیک به احساس دلت می گفتم



 

تو در این بیت به تنهایی من فکر بکن  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ع.طاهری نیا سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 10:13

" تو در این بیت به تنهایی من فکر بکن "
به روانی یک چشمه سار! بسیار زیبا!

سلام آقای طاهرنیا ممنون که دلنوشته منو خوندید بی شک نظر شما همیشه راه گشای خوبتر شدن شعر من هست و خواهد بود سپاس فراوان

mamad چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 16:00 http://5anjere.blogsky.com

[قلب][گل][گل][قلب]

سلام دوست عزیز ممنون که به دلنوشته من سر زدی مانا باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد