انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

جای من خالیست ....

کاش در روئیای من روئیای زیبایی نبود


تا که با اندوه آن احساس تنهایی نبود


کاش می شد نوبهارم دستهایت را گرفت


تا که با گرمای دستت سوز سرمایی نبود


کاش می شد حس غربت حس احساسات بد


در کنار شادی چشمان فردایی نبود


در کنار قاصدک های دلم اما هنوز


گفته ام رسم نگاهت رسم شیدایی نبود


خانه خالی می شد از احساس شادی های من


بی تو در من روزها مفهوم و معنایی نبود


خواستم در لحظه های بی کسی یارت شوم


تا بگویم سهم من شب های تنهایی نبود


جای من خالیست در دنیای اشعارت هنوز


خالی ام بگذار در من قوت پایی نبود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیلا دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 14:41 http://latiftarazshabnam.blogsky.com/

(در کنار شادی چشمان فردایی نبود)
مفهوم؟؟؟؟؟


بی تو در من روزها مفهوم و معنایی نبود
فعل باید به نداشت تبدیل بشه

خالی ام بگذار در من قوت پایی نبود
فعل این مصرع هم باید نیست باشه

سلام سهیلای عزیز ممنون از نظرت و نکاه قشنگت سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد