انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

مزه ی درد

مزه درد مرا در خود من تا می کرد


لحظه ای  در تپش ثانیه ها جا می کرد


مزه درد کمین دل باران زده شد


باز خاموش در این خانه ویران زده شد


مزه ی درد همین بود که من را می برد


عقده ای شد که درون دل من را می خورد


مزه ی درد خدای غم من بود هنوز


چاره ای  نیست که این ماتم من بود هنوز


مزه ی درد مرا بوسه خاموشم کرد


شادی و هلهله را باز فراموشم کرد


مزه ی درد مرا دست زمستان می داد

 

آخرین شعر تو  بوی نم باران می داد


خوب با این غزلت شعله ماتم دادی


به دل خونی من وعده ی مرهم دادی


آخر آوارگیم را ز نگاهت ببرم


تب دل دادگیم را ز نگاهت ببرم


من تمام غم آبان تو را می شمرم


قطره های دل باران تو را میشمرم


باز در این شب آلام گذر میکردی


با تمام غمت آرام گذر میکردی


باز با حس غم انگیز تو را می خوانم


در شروع شب پاییز تو را می خوانم


باز در خاطره، آواره دلم میمیرد


باز بیچاره ی بیچاره دلم میمیرد

تو ببین مرثیه مرگ به من می آید


زردی  زردترین برگ به من می آید


تو ببین شادیم اینجاست تو را می خواهم


باز این مرثیه برپاست تو را می خواهم


من که در خلوت یک خواب صدایت کردم


در شروع غزلی ناب صدایت کردم


من مریض تو شدم سوخته ام در تب درد


کهنه شد این دل آویخته ام در تب درد


من که با رویش احساس تو آغاز شدم


با گل خنده لبهای تو هم باز شدم


تو نگو رفتنت اینبار سزاوار تر است


که دلم سخت به چشمان تو بیمارتر است


و در این جاده تاریک دلم می لرزد


در اسفناکترین تیک دلم می لرزد


به افق های دلت سر در امید زدم


باز بر دست تو یک مهر به تایید زدم


گفتمت خوب به احساس من ای مرد بمان 

 

 شادیم رفت از این خانه و با درد بمان   


 

نظرات 2 + ارسال نظر
سلامی شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 20:42

فوق العاده بود..........عالی

مخصوصا"
به افق های دلت سر در امید زدم

باز بر دست تو یک مهر به تایید زدم

گفتمت خوب به احساس من ای مرد بمان

شادیم رفت از این خانه و با درد بمان

( فقط این مصاع رو به جای مهر ـ من بوسه میزارم ببینید خوبه ؟)
به افق های دلت سر در امید زدم
باز بر دست تو یک بوسه ز تایید زدم

سلام آقای سلامی ممنون که وقت گذاشتین و دل نوشته هامو میخونید از نظرتون هم ممنونم به نظرم اینجور که شما گفتید قشنگتر شد سپاس فراوان

مهدی چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 09:03

سلام دختر خاله
وبلاگ خوبی داری
ام باز هم میگم شعر هایت غمگینن.

واااااااااااااااای سلام پسرخاله ممنون که اومدی و شعرها م رو خوندی خیلی خوشحالم کردی از نقدتم ممنون سعی میکنم شاد شاد بگم اما بازم سر بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد