انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

شد قرار بعد مادر زیرباران

یادبادش زیرباران عشق خودتفسیرکردم                         
خواب شیرین تورا باچشم ترتعبیرکردم 
     
 شد قرار بعد ما در زیر باران ؛  باز باران    
خیس رویای تو بودم گرکمی تأخیر کردم  
  
  آن غروبی شاخه گل دادم به دستت نازنینم        
 بانگاهم درنگاهت شوق دل  تکثیر کردم
 
  خنده ات دل را کشاندش سوی رگبارمحبت
  تا اسیرت شد گرفتم حلقه در زنجیر کردم
مرحبا تیری که مستانه به قلبم مینشینی                      
جرعه جرعه هرپیاله زخم دل تعمیرکرد                   
  
 دل به رسم عاشقی شب تا سحرخوابش نبرده                
 من برای باتو بودن لحظه ها تدبیرکردم  
  
  چون نبودش ناز چشمانت خماری میکشیدم                  
پس نگاهت را به قاب سینه ام تصویر کردم    
 
  نام زیبایت نوشتم مست تو دیوانه دفتر                         
 عاشقت شد این قلم تا اسم تو تحریرکردم   
 
 گر که آید باردیگر زیر باران باتو باشم                            
  کن تلافی لحظه هایی که تورا دلگیرکردم 
   
این دلم دیگر ندارد تاب دوری بی قرارم                        
مثل هرشب امشبم من ناله ی شبگیر کردم  
  
 یاد آن دستان گرمت ای تو گرمای وجودم                       
گردر آغوشت بمیرم زندگی تسخیر کردم
نظرات 2 + ارسال نظر
بارانه دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 20:48

عالیه چرا نشه نازنینم ممنون.

سهیلا دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 15:02 http://latiftarazshabnam.blogsky.com/

آن غروبی شاخه گل دستم به دستت دادمش گل
اگه اینجور بشه شطوره؟
( آن غروبی شاخه گل دادم به دستت نازنینم
و
بانگاهت درنگاهم شوق دل تکثیر کردم )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد