انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

باران واژه ها


اینجا کسی ست غم زده در جان واژه ها    

دردی نشست بر دل طوفان واژه ها

 

تلخ است این حقیقت و باید قبول کرد      

حسی غریب در دل ویران واژه ها

 

حسی غریب آمد و اینجا نشست و رفت        

من ماندم و هجوم پریشان واژه ها

 

اینجا کمین گرفته کسی مثل یک غبار     

غمها نشسته بر تن بی جان واژه ها

 

حتی قدم زدن به درونت محال شد        

آتش گرفت دفتر و دیوان واژه ها

 

رفتم ولی به چشم تو امید بسته ام        

این غصه ها گرفته گریبان واژه ها

 

امشب سکوت مونس اشعار من شده            

جایم نبود در دل پایان واژه ها

 

آبی ترین ترانه احساس های من            

شرمنده ام ز ریزش باران واژه ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هورآدیش سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 22:23

افتخارخواندن چندشعرتان رایافتم. توانایی شما درسرودن اشعارکلاسیک، قابل تحسین است.واژه ها به زیبایی در اشعارتان می رقصند.ازآن جا که هنر، ابزارانتقال دریافت ها واحساسات هنرمند به مخاطب است ، لذا شعر شما به خوبی درانتقال آن موفق می باشد وازاین رو شعر هنرمندانه است. اما همان گونه که دربالاا شاره شد درمحیط یک هنرمند ، تنها فضا، عاشقانه نیست که دریافت شاعر ، ازمحیط پیرامونش تنها عشق و وصل وهجران باشد.

سلام دوست عزیز این نظر لطفته که از شعرهای من تعریف کردی خوشحالم که دوستان خوبی مثل شما دارم ممنون از این همه احساست سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد