انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

سایه غم

من در این حس دل انگیز فراموش شدم

بی تو در غربت پاییز فراموش شدم 

 

تو که احساس مرا سایه غم می دادی

آب می رفتم و ناچیز فراموش شدم  

 

و چه اندوه بزرگی ست میان دل من

که در ابیات غزل نیز فراموش شدم 

  

خواب چشمان مرا برده خیال تو هنوز

گرمی خاطره برخیز فراموش شدم 

 

قلم و دفتر پاییزی من خوب ببین

سال ها پشت دل میز فراموش شدم 

 

حسرت با تو نشستن به دلم حک می شد

چون در این بارش یک ریز فراموش شدم  

 

می چکم خوب و آرام ز من می گذری 

من در این مرگ غم انگیز فراموش شدم 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ع.طاهری نیا پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 18:09

من در این مرگ غم انگیز فراموش شدم

خیلی زیباست ولی ارتباط کمی با مصرع آغازین خودش داره. یا مثلأ:
چون در این بارش یک ریز فراموش شدم : ببینید چه زیباست! حیفه با مصرع قبل از خودش ارتباط نداشته باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد