انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

گره کور همینجاست

گره کور همینجاست که من بی تابم

باز این همهمه برپاست که من بی تابم 

 

             خاطرت ساعت خودکار دلم می باشد

             غم سنگین تو حالاست که من بی تابم 

   

من به ایوان نگاه تو دلم پر می زد

غربت تلخ تو پیداست که من بی تابم 

 

             من به زیبایی لبخند تو عادت کردم

            این دقایق همه بیناست که من بی تابم 

 

اضطرابیست که تا عمق دلم می سوزد

تو سفر کردی و اینجاست که من بی تابم 

 

            با توأم همدم رؤیای شبستانی من

            بی تو غم درد غزل هاست که من بی تابم 

  

نَم نَمک نم نم باران به دلم می بارید

آسمان بغض تو گیراست که من بی تابم   

 

                  تو به پایان غزل های دلم فکر نکن

                  تب دلتنگی فرداست که من بی تابم   

 

جمله ها لای غزل حرف دلم را می زد

شاعری غم زده با ماست که من بی تابم  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ع.طاهری نیا پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 18:09

نَم نَمک نم نم باران به دلم می بارید

آسمان بغض تو گیراست که من بی تابم

خوب خیلی خوب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد