انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

سلام . مرسی که انجمن و توی دنیای مجازی راه انداختید تا من هم بتونم شعرهای زیبای بچه هارو بشنوم . یه ترانه ی پاییزی گفتم ! همونطور که میدونید کارم ترانه نیست پس طبیعتا کار قویی نیست.فقط احساس پاییزیمو گفتم ! شما ضعف بعضی ابیاتو به زیبایی پاییز گلپایگان ببخشید ! 

دلم برگ درخت سیبه !چشمات باد پاییزی

                            منو میچینی و میرقصی و لبخند میریزی

بمون ! رقص غزل از من ، تماشا کردنش با تو!

                            نرو عشقم! فقط میخوام واسه پیمونه چشماتو !

میخوام مال خودم باشی ، تموم آرزوم اینه

                            چشام تصویر عشق و توی چشمای تو میبینه!

شبیه یک معمّای ریاضی اومدی پیشم!

                              درسته اولش سختی ولی من عاشقت میشم !

تمومه قصّه ی مردی که از پای خودش افتاد

                             تموم چاله ها چاهن ! فقط دست تورو می خواد!

میترسونن همه ما رو...! که عشقه ! بچّه بازی نیست

                            همه آدم بدا میگن : خدا از عشق راضی نیست!!!

میخوام باور کنم پاییز فصل عشق بازی شد

                           میخوام باور کنی دیگه! خدا خندید و راضی شد!

نظرات 3 + ارسال نظر
یاوری سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 11:18

گفت میدانی چرا برگ ها آن هنگام که طلایی می شوند میریزند.گفتم چون غرور دارند.تعجبی نیست.نگاهی کرد وگفت .مغرور نیستند.برگها آن هنگام که بر کمال می رسند از تواضع خود سر به گریبان می برند و قامت خم می کنند.آری غرور نه تواضع.
دو بیت پایانی بسیار پر از مفهوم و معناست.

ashna پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 22:28

مرسی ! ولی در مورد شعر ! (ضمن احترام قبلی به همه ی مقدسات )میگم به نظرتون اگه این طوری تغییر کنه بهتر نیست؟
دل من خادم مسجد! تو گلدسته ی پاییزی / که هر روز از اذان صبحدم تکبیر میریزی!!!!!
بمون نذر و گره با من!گره وا کردنش با تو / نرو خواهر فقط میخوام واسه نذری دعاهاتو !!!!
میخوام مکه بریم با هم تمام آرزوم اینه/ سرم پایینه من خواهر ، چشام تورو نمیبینه !
شبیه ..... ( چی بگم که هرچی بیشتر بگم خرابترش میکنم خدایی !!!!!)

ع.طاهری نیا پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 17:22

ممنونم امیر مسعود جان! هم بابت تصویر پاییزی زیبایی که انتخاب کردی و هم ترانه ی عاشقانت، که از هر ترانه ی پاییزی، عاشقانه تره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد