انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

بی تو...

بی تو در خلوت ایام دلم می گیرد  

      مثل خورشید لب بام دلم می گیرد  

 

              گه و بیگاه سری زن به دل عاشق من  

                             که در این غمکده آرام دلم می گیرد... 

                                                                                                          

                                                                                       

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی آخرتی چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 05:35

من شعرهای شما را خواندم خانم فیاضی و فققط یک مشکل عمئه به نظرم آمد

نوید دانایی جمعه 17 آبان 1392 ساعت 11:59 http://sheroadab.ir

سلام شاعر
سپاسگزارم ازتون که منو به این نگارخانه ی مجلل دعوت کردین و فرصت لذت بردن از اشعارتون رو بهم دادین.
قطعه ی زیبایی سرودین آفرین...
جسارتا در خصوص عنوانی که دوست خوبمون امیر مسعود به کار بردن این توضیح رو ععرض می کنم که رباعی لزوما باید بر وزن «لا حول و لا قوة الا بالله» سروده بشه که دوازده وزن رو شامل میشه که معروفترینش مفعول مفاعیل و مفاعیل فعل هست.
دوبیتی هم بر وزن مفاعیلن مفاعیلن فعولن سروده میشه.
اگه شعری مشخصات رباعی رو داشته باشه ولی وزنش یکی از دو وزنی که عرض کردم نباشه ، قطعه بهش میگن .
البته قطعه تعریف دیگه ای هم داره که حتما خودتون به خوبی می دونید.
قطعه ی زیبایی که سرودین بسیار دلنشین بود و تنها نکته ای که در موردش لازمه خدمتتون عرض کنم اینه که استفاده از فعل امر «زن» به جای «بزن» باعث بروز دوگانگی تو زبان اثر شده.
قلمتون رام
یا...

«نوید»

چه انتخاب قشنگی برای «دانایی»ست!

«نوید دانایی!» مثل شعر نیمایی ست...

سلام.ما هم از شما سپاس گذاریم، شاید به خاطر نگاه زیبای شما، آنوقتی که کلبه ی محقر و درهم ریخته ی ادبیات ما را به «نگار خانه ی مجلل» تشبیه کردی...
لطفا، باز هم به ما سر بزنید. حتمأ نظرات شما برای ما راه گشا ست. ما خیلی تنهاییم! و به دوستان دانایی مثل شما احتیاج داریم...

...حضور روشن «فانوس» توی تنهایی ست.

ع.طاهری نیا

رها شنبه 11 آبان 1392 ساعت 10:57

قشنگ و دلنشین بود. مرسی

amir masud چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 20:50

مصرع دوم فوق العاده قوی بود ! اگه ضربه ی پایانی رباعی رو داشته بشه خیلی بهتره!

درود
ممنون از نظرت بزرگوار
پیروز باشی و برقرار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد