انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

انتشار اشعار شاعران انجمن ادبی فانوس شهرستان گلپایگان

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود در مورد این وب مطلع فرمایید.

ابر در ابر

رفت و خندید به این حال پریشانی من

          خنده شد قصه ی این سربه گریبانی من


رفت و در دشت دل غمزده جز زخم نکاشت

               ابر در ابر شد این دیده ی بارانی من


در سونامی نگاهش به دلم جان می داد

         و چه بی تاب شد این غربت طوفانی من


لحظه ها در گذر و او ز دلم بی خبر است

           هر شب آید غم و اندوه به مهمانی من


باید اسکار بگیری تو در این بازی عشق

           خنده بیجاست بخندی تو به نادانی من 

       

نظرات 3 + ارسال نظر
FATEME پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 21:02

azizaaam karet dodoste !!!! kheiliii in ghazalo doost dashtam ...aliiii

رها شنبه 18 آبان 1392 ساعت 18:17

ابر در ابر شد این دیده بارانی من

باید اسکار بگیری تو در این بازی عشق


کلا قشنگ و دلنشین بود مرسی

درود رهاجان همراه همیشگی مانا باشی

ع.طاهری نیا پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 16:44

ممنون از غزلک زیبایی که سرودین. به نظر من زیباترین مصرعتون «ابر در ابر شد این دیده ی بارانی من» بود. پیشنهادمم برای عنوان شعر"ابر در اب"ر ه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد